poniedziałek, 27 lutego 2017

NEFILIM TAG czyli bohaterowie C.Clare!


Hejka! Zostałam nominowana do "NEFILIM TAG" przez Mania Maja której blog baaardzo polecam! A oto wyjaśnienie co to jest  NEFILIM TAG ;)

"NEFILIM TAG, czyli bohaterowie C.Clare" polega na odpowiedzeniu na 11 pytań, a raczej na dopasowaniu do nich postaci z książek Cassandry Clare (tych o Nocnych Łowcach, czyli z serii Diabelskie Maszyny, Dary Anioła i Mroczne Intrygi) 
Po odpowiedzeniu na pytania nominowana osoba nominuje kolejne kilka osób, które odpowiadają na te same pytania :)


W takim razie ZACZYNAMY!

1. Jezioro Lynn, czyli Lustro Anioła- postać, z którą się utożsamiasz
Raczej z Clary, ponieważ jest nierozważna, kąpana 
w gorącej wodzie ale i lojalna, nie boi się ryzyka, jeśli 
chodzi o jej rodzinę lub przyjaciół. Troretycznie
 można tak powiedzieć o mnie xD. 

 2. Cichy Brat- postać, która cię przeraża
Chyba nie mam takiej osoby, ale jeśli już miałabym 
kogoś wskazać to chyba Valentine. Teoretycznie wiem, że był
chory psychicznie ale nadal nie mogę zrozumieć jak można 
podawać krew demona swojemu dziecku i być bestią wobec 
Podziemnych? No jak?! XD   

3. Yin fen, czyli jad wampira- postać od której jesteś uzależniona
 Hmm... Jace? Will? Kocham wszystkich ale tych dwóch 
chyba wyróżnię serduszkami xD

4. Jonathan Pierwszy Nocny Łowca- postać, bez której inni by już nie żyli
 Sądzę, że Magnus i Alec-Magnus wiadomo dlaczego,
 a Alec swoją "dorosłością" poniekąd hamuje szaleńcze 
zapędy Clary, Jace`a i Isabelle

 5. "Prochem i cieniami jesteśmy"- postać, której ci najbardziej brakuje
Will... Moment jego śmierci był fragmentem
w całej serii (DA, DM, MI) na którym najbardziej płakałam...
(Ewentualnie, tuż za tym jest moment stracenia
wspomnień przez Simona...)
 W sumie, to jeszcze Sebastian/Jonathan <3 
(Fajnie było z nim i jego chęcią gwałtu na siostrze xD)

 6. "Gdzie ty pójdziesz, tam ja pójdę..."- para Parabatai, którą uwielbiasz
Myślę, że tu chyba każdy wymieni dwie pary:
-Will i Jem
-Jace i Alec

7. "- Zamknij się i myśl o Anglii - poradził.
- Nigdy nie byłam w Anglii - odparła Clary, ale zacisnęła powieki."
- Romans, który jest sensem książki
Jestem szablonowa- Clace forever <3

8. "Black for hunting through the night- Czerń na nocne polowania"
- Nocny Łowca, który pokona każdego
 Jace (tak wiem, idę stereotypem ale taka prawda xD)

9. "Nigdy nie ufaj kaczkom"- postać, której nigdy byś nie zaufała/nie zaufał
Camille xD 

 10. Demon, demonek, a jednak człowiek- ulubiony Podziemny
Simon (przez swój okres bycia podziemnym xD), 
Luke i Tessa <3

 11. Idrys naszą ojczyzną, naszą Ziemią Obiecaną, od Razjela darowaną
- do którego rodu Nocnych Łowców należysz?
Morgenstern <3 
Jak to mówi Veronica, pasuje tu idealnie ze swoją 
żądzą mordu chęcią wprawienia każdego w depresje xD




Tak więc to są moje odpowiedzi do zadanych mi pytań i teraz przyszedł czas na nominowanie innych blogów... z tym, że przez okres w którym mnie nie było zaniedbałam czytanie blogów, na rzecz seriali i teraz nie wiem kogo nominować bo przejrzałam blogi które kiedyś czytałam i albo są pokończone albo opuszczone, zapomniane... więc jeśli macie blogi które się jeszcze "tworzą" a są fajne, wklejcie linka w komentarzu xD Poczytam i może potem nominuje xD

I jeszcze jedna sprawa: rozdział powinien pojawić się w przedziale od 04.03. do 08.02.2017r. (żeby nie było że za rok xD)

Tak więc jeszcze raz dziękuje Mani Mai za nominowanie mnie do tej zabawy!

Do następnego napisania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz